آموزش زبان و اصطلاحات انگلیسی ملاقات( شماره 2)

http://s5.picofile.com/file/8106601168/%D8%AB2.jpg  

می شنوید

اسمم مری است.   ......................................................................................   my name is mary

من(آقا.خانوم.دوشیزه)پیام هستم.   ................................................................   I am (mr.mrs.ms)PAYAM

من هم از ملاقات شما خوشبختم.   ................................................................   NICE TOO MEET YOU TOO

من هم همینطور   .......................................................................................   me too

همین طور من   ..........................................................................................   the)same here

و من هم از ملاقات شما خوشبختم   ..............................................................   I,m pleased to meet you too

من هم همچنین از دیدنتان خوش حال شدم   ..................................................   nice to meet you too

 

منبع:کتاب آموزش مکالمات آمریکایی و انگلیسی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.